färre ögonfransar? nejtack!

Ett stort problem vi tjejer kan ha det är att våra ögonfransar lossnar alldeles för ofta. En ögonfrans ska klara av att sitta kvar på ögonlocket en lång tid, en riktigt lång tid faktiskt. Men det finns tjejer som tappar dem titt som tett & det kan bara bero på en sak.. SMINK!

Att sminka sig är en sak, det kan vara rätt bar för fransarna att dem får lite stadga men sminket Måste bort!
Om man inte tar bort mascaran innan man går och lägger sig då är det väldigt enklet för ögonfransen att fästa bättre i den klibbiga mascaran än att sitta kvar på ögonlocket. Alltså åker dem av.

Jag läste om en tjej som vaknade och kanppt hade ngra kvar, hon erkände och sa - Jag har alltid slarvat med att ta bort smink på kvällen, jag brular göra det nästa dag ist, eventuellt 2 dagar senare om jag inte ska ngnstan soch måste sminka om mig förrstors.
För mig lät det helt sjukt, man MÅSTE ta bort sitt smink på kvällen innan man går och lägger sig. Det är viktigt för både ögonfransarna & fom du vill se fräch ut dagen efter.

Ett bra märke att ta bort mascara med är mary kay.
Mamma brukar köpa det och vanligtvis så snor jag det av henne, Produkten är riktigt bra
Den svider varken i eler under ögonen. Den är mild mot hyn, och är aboslut inte djurtestad.
Den kostar men den är suverän.



Blir du intresssered?
kommentera nedan, jag fixar och beställer åt dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0