Jag älskar dust it!

Jag är en sån tjej som verkligen tycker om att få volym på håret. Jag har alltid varit blond, men imars färgade jag det svart. Nu är det svårt för mig att hitta en bra hårspray som inte sätter sig fast i håret och tillslut liknar mjäll.
Jag har testat tusen olika hårsprayer, det finns ett par som man verkligen ska låta bli om man är svarthårig eller väldigt mörkårig, märket wella..kolla bilden nedan så vet du vilka du inte ska köpa!

Istället för att jag fortsatte med massa olika sprayer så köpte jag en Dust it. Dust it ger volym på håret och det blir mer stumt, lättare att hantera och göra frisyrer av.
Rekomenderar absolut till tjejer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0