Hudvård för män?

Jag har fått för mig att det är lite känsligt för män att använda ansiktskrämer och sådant, stämmer det killar!?
Om det gör det så kan vi börja kalla det Grooming. Grooming är det som vi kallar hudvård för män. Jag kan hålla med om att det låter lite speciellt om ett killgäg står och pratar om hudvård så här har ni ett tips, från o med nu så snor vi ordet Grooming från USA.

Killar eller ah män då dem rakar ofta sig i ansiktet och även tvättar sig med tvål varje morgon för att se lite mer frächa ut. Ett tips är att säga hejdå till tvålen och börja med Facial Clineer.
Det är en kräm som renar ditt ansikte ända in i porerna, den är mildare mot hyn & det gör tillomed din hy glansiare!


Denna produkt går att köpa här, den kostar inte mer än 169 kr :)!

Kommentarer
Postat av: jocke

hej, jag undrar om det kallas grooming i sverige eller är det bara något du valde att skriva :)och kommer du att blogga mer om såkallad ''groming''?

2010-10-31 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0